Kto korzysta ze skanowanie 3D?
Prezentacja 3D jest świetna dla agentów nieruchomości i deweloperów. Zademonstruj budynki szerszej grupie klientów. wszystkim którzy osobiście nie mogą ich zobaczyć.
Wyróżnij się, zdobądź więcej potencjalnych klientów, miej więcej ofert. Łatwo możesz pokazywać nieruchomości z odległych lokalizacji potencjalnym nabywcom.
Zwiększ zainteresowanie swoim hotelem lub zakwaterowaniem krótkoterminowym, umożliwiając potencjalnym klientom eksplorowanie swoich obiektów. Zaproś ich do spaceru po Twoim obiekcie. Podkreśl swoje usługi i lokalne atrakcje turystyczne, być może dodaj osobisty charakter i zapraszaj widzów do swojego lokalu.
Pozwól klientom rozejrzeć się po restauracji przed dokonaniem rezerwacji i poczuć jej atmosferę. Być może niech zobaczą twoje kuchnie lub przestrzenie niepubliczne i użyj tagowania, aby włączyć wideo z twoją słynną potrawą. Podkreśl swoją politykę dotyczącą produktów bio, dodaj przykładowe menu na zdjęciach lub pochwal się przytulnym barem; możliwości są nieskończone!
Daj społeczeństwu posmak tego, czego mogą się spodziewać, kiedy cię odwiedzą! Pomóż ludziom uzyskać prawdziwe poczucie miejsca i zainspirować ich interaktywną wycieczkę.
Użyj tagowania, aby włączyć informacje w formacie tekstowym, wideo, zdjęciowym i audio.Zwiększ atrakcyjność swojej oferty, otwierając ją ludziom, którzy nie mogą uzyskać do niej dostępu z powodu lokalizacji lub niepełnosprawności. Być może zrobią sobie wycieczkę po eksponatach lub innych Twoich atrakcjach.
Sklep internetowy jest fajny. Naprawdę. Ale sklep wirtualny jest o wiele lepszy.
Czemu? Ponieważ kupujący czują się tak, jakby znajdowali się w sklepie fizycznym, ale mają też wygodę typowego sklepu internetowego.
A ty jako sprzedawca? Możesz zaprezentować swój sklep NAPRAWDĘ. Nie tylko jako stos produktów, ale jako miejsce, które reprezentuje WSPANIAŁOŚĆ.
STWORZYMY DLA CIEBIE WIRTUALNE DOŚWIADCZENIE HANDLOWE!
z czatem na żywo, opisami produktów, zaawansowaną analizą.
Uniwersytety i szkoły mogą przyciągnąć więcej potencjalnych studentów i uczniów, pozwalając im na odkrywanie, oglądanie i doświadczanie obiektów na odległość. Wyprzedź konkurencję z zagranicznymi studentami, którzy nie są w stanie osobiście odwiedzić wydziałów. Dodaj zakwaterowanie, aby dać uczniom poczucie, gdzie będą mieszkać i oznaczyć usługi i wsparcie, które będą dla nich dostępne. Zwiększaj zaufanie nowych uczniów, pomagając im w zdalnym poruszaniu się po witrynach uniwersyteckich, zanim jeszcze dotrą do kampusu.
Gra jest zamkniętą całością, ma swój początek, przebieg i zakończenie. Uczestnicy gry są nastawieni na osiągnięcie wygranej. Główną przesłanką wykorzystania gry w procesie uczenia jest osiągnięcie wzrostu motywacji i zaangażowania. Ponadto mechanizmy stosowane w grach – wprowadzane do działań edukacyjnych, mogą wpłynąć na stymulację kreatywności, systematyczności i samozaparcia wielu osób biorących czynny udział w procesie nauki. Zastosowanie tak rozumianej metodyki nauczania określa się grywalizacją.
Muzea cyfrowe, galerie i wystawy pozwalają odwiedzającym cieszyć się, uczyć i doświadczać niezależnie od lokalizacji i granic geograficznych. Wiele muzeów odkryło, że cyfryzacja zwiększa ruch na stronach internetowych i przyciąga więcej odwiedzających do samych muzeów. Nie zostawaj w tyle!
Gry edukacyjne w twoim muzeum, dodatkowo jeszcze w VR (wirtualnej rzeczywistości) nauka przez zabawę, system biletowy, analizy, zwiedzanie on lin i z przewodnikiem live, połączenie ze sklepikiem w muzeum itp.
Zainteresuj się swoim wspaniałym miejscem, pozwalając państwu młodym zwiedzić budynek i ogrody w dowolnym czasie.
Osoby, które odwiedzają osobiście, są bardziej skłonne poważnie traktować rezerwację. Użyj tagowania, aby wyróżnić najlepsze funkcje - podaj potencjalne lokalizacje fotograficzne, przykładowe menu lub film z poprzedniego wydarzenia. Być może dodaj ciepłe powitanie wideo od menedżera w recepcji, aby promować zaufanie do marki.